Skip to main content

Topic: izbor elise (Read 13132 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odg: izbor elise

Reply #15
bolje 14×7 za 3D, sto veca lopata sa manjim pitchom, ne treba ti brzina nego potisak

Dobro si rekao,
sto veca lopata veci potisak ALI ne zaboravi i veci OBRTNI MOMENAT a on nije za zanemariti,
manji korak na propu zahtijeva veci broj obrtaja i mani obrtni momenat,
samo praksom i u prvom redu iskustvom se po meni da najbolji odnos naci.
tablice i kojekakovi proracuni ????
poz.  Iv

Odg: izbor elise

Reply #16
Iskreno rečeno, slažem se s g. Ivanom...
Sad, tijekom studija sam se našel u inženjerskim vodama, pa mi je jasno da u većini slučajeva ono kaj je na papiru nema veze s onim kaj se u stvarnosti događa... >:(
Tablice i proračuni su više neka nit vodilja, da vidiš otprilike gdi i kak stojiš... Ostalo moraš sam optimizirati... Sve ovisi od modela do modela i njegovih letnih karakteristika... 
Malo izguglaj 3D letenje, zna se naći dosta zanimljivih stvari...  ;)
Ideš, ovo leti... :D

na stolu: BT 1/6 F4U Corsair
build log: http://www.flyfreak.net/samogradnja/bt-f4u-corsair-u-16-skali/
u zraku: Skyartec 182 Cessna

Odg: izbor elise

Reply #17
a se nerazumijem u te preračune kod elektronike baš najbolje, moje je područje kako sam već negdje spomenuo jako masno....... moželi mi netko preračunat potisak mog motora, da znam koliko grama može podnjet da znam preračunat masu za model?
 regler je od 50A, elisa 14x7, baterija 3S 25C minimum oko 2500- 3000 mAh i motorove karakteristike su ove:

Odg: izbor elise

Reply #18
kod proizvodjaca motora ces naci, ako je iole solidan proizvodjac, naci ces to sto ti treba,
broj okretaja sa tom i tom LiPo,najbolje odgovarajuca elisa i sto je najvaznije za tezinu modela od -do
motor ne smije biti preopterecen a jos gore ako nije opterecen u granicama optimale,
pa za to se treba drzati uputa proizvodjaca i to je razlog da sam se ja sve do nedavno slijepo drzao AXI motora,