Skip to main content

Topic: Hero3/4 Focus mod & Lens mod (Read 35785 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odg: Hero3/4 Focus mod & Lens mod

Reply #75
Rezultat
COME IN PEACE & GO IN ONE PIECE
Jeti DS16 Carbon Line & Electric Helis

Odg: Hero3/4 Focus mod & Lens mod

Reply #76
@Franky, ne ulazim u tehnikalije i tvoj rad, jer sam amater ,ali ova fotka Ti  je umjetničko djelo... :o
Djeca i luđaci su iskreni u svojim kreacijama
Mes

Odg: Hero3/4 Focus mod & Lens mod

Reply #77
Odlična fotka.

Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2

Kudikamo je bolje znati o svakoj stvari ponešto nego o jednoj sve.

Odg: Hero3/4 Focus mod & Lens mod

Reply #78
prekrasno !
dx9-xd8-gobac630

Odg: Hero3/4 Focus mod & Lens mod

Reply #79
Fotka je vrh!
Pazi da ti ju ovi iz Microsofta ne maznu :)

Poslano sa mog SM-G903F koristeći Tapatalk


Odg: Hero3/4 Focus mod & Lens mod

Reply #80
Vero pak, lipo!

Odg: Hero3/4 Focus mod & Lens mod

Reply #81
Hvala svima, fotka je nastala sa 5,4mm MP10 objektivom te sa ND4+polarizacijskim filterom, nadam se da Hero4 može i bolje, zapravo jedna tvrtka iz kine s kojom sam več ranije surađivao i bio u kontaktu s jednim njihovim inžinjerom te mu slao prijedloge i ideje o tome kakvu bi to zapravo optiku za Hero4/Hero3+ trebali kada se koristi za snimanje iz zraka je upravo napravila baš takvu optiku, dakle ovo nije još jedna CCTV lens opcija za probu na Hero4/Hero3+ nego je ovo namjenska leća dizajnirana upravo za Hero4 (naravno i za Hero3+):
 1/2.3" 3.8mm 12Megapixel S Mount Low-Distortion Board Lens for aerial cameras, suitable for Gopro 4
   MODEL 123038MPF  SENSOR SIZE 1/2.3”  WAVELENGTH 400-700nm  FOCAL LENGTH(EFL) 3.8mm  F.O.V.(D*H*V) 95°*82°*65°  RESOLUTION 12MP  APERTURE F2.8  TV DISTORTION <2.8%  MOUNT M12XP0.5  B.F.L. 5.59mm  F.B.L. 3.41mm  T.T.L. 25.33mm  LENS CONSTRUCTURE 8E+IR (blue glass)  DIMENSION Φ20*20.78mm