Skip to main content

Topic: ROV podmornica (Read 14609 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odg: ROV podmornica

Reply #15
Nisam frik za multije,  da li kontroleri za multi imaju cppm ulaz ' (koliko sam vidio imaju).

Dakle spojiš trener port sa stanice oklopljenim koaksijalnim kablom sa kontrolerom u 'podmornici' i to je to.
Slika ? Video izlaz kamerice drugim koaksijalcem na neki display kod 'pilota', dobro ovo je jasno i bez da ja filozofiram, kao i svaki video-nadzor.


Mišljenja?
Damir

Odg: ROV podmornica

Reply #16
Kaj nisu koaksijalci nacelno kruti i tezi? Imaj u vidu da sam ja laik za te stvari... Ali kazu da ne postoje glupa pitanja...

Odg: ROV podmornica

Reply #17
Damire, kako se spaja trainer port sa kontrolerom? Kolim kontrolerom? Ovo mi se sviđa :)
"Ko leti, vrijedi, ko vrijedi, leti, ko ne leti, ne vrijedi."

Odg: ROV podmornica

Reply #18
Postoje samo glupi odgovori..jer onaj tko želi znati pita!.
Koaksijalaca imaš - me ne znam ni sam koliko vrsta. Ovdje je potreban baš koaks jer se signal prenosi na malo veću daljinu (smetnje) i treba trpiti vodu.
Istina je da je krut i težak i skup ako je fin i tanak.  Znači kontroleri za multije imaju CPPM ulaz, tj. svi signali iz prijemnika na jedna vod?


@sys: kažem da nisam frik za multije i nebi nikada govorio o onome što nisam isprobao. ovo su samo moje pretpostavke, mogućnost. Spajanje trener porta ide ili na simulator , drugu stanicu (učenik-učitelj) ili na 2,4 modul. Ove tri posljednje stvari sam isprobao, pa sam pomislio da to možda nije isto tako moguće i sa kontrolerom za multija..ako ima CPPM ulaz.
Damir

Odg: ROV podmornica

Reply #19
Da, mogu ppm, nije to frka. Zapravo Sys mozda ti je onda najjednostavnije napravit podmornicu koja je koliko toliko neutralna pa sa propovima ide gore dolje... Nego se borit sa tlakom... Ili napravis Zagija za pod vodu, koji dok ide naprijed moze ic gore dolje i lijevo desno... Hahaha

Odg: ROV podmornica

Reply #20