Vidim da se stalno poteže ta tema Align ili klon i izleda da nema kraja.
Tko ovo pročitao neka uzme u obzir da sam početnik, i neka uzme u obzir što bi početnik trebao uzeti kod kupovine.
Ima se love, svi koji se bave ovim imaju love, i nije problem odvojiti za Aligna, no pitanje da li to svima treba.
Moje iskustvo u ovih 2 godine bavljenja avionima i u tih 2 godine 6-7 mjeseci s helijima je ovo i predstavlja čisto stvari koje su se dogodile, a ne nikakvo mišljenje ili preporuku. Ako nekome pomogne za odluku super.
Inače heliji su me uzeli, jako mi se sviđa sve oko njih i zaista se zabavljam uz njih, obožavam ih slagati i vidjeti svoji ruku rad da leti.
HK je jeftin. Pristupačan heli.
Cijena pojedinih djelova je smiješna.
450klasa ima svojih jačih modela, 450PRO se meni pokazao kao super helić za mene (početnika).
Ima svojih nedostataka od kojih mogu usta ostati dulje otvorena kao:
- maing gear cijeli spigan, ne svaki ali postoji vjerovatnost da se dobije
- šarafi poneki koji dođu vrečici nema navoje, već kao da su "čavli"
- main shaft graničnik da osovina ne ide gore dolje je kao zalemljen i treba ga dobro fiksirati da ne bi usred leta otkazao.
zamjenski kupljeni su bili takvi da sam ih rukom mogao strgnuti s osovine, strašno
- od dva koja imam, u jednom su falili neki djelovi - gumice za masku
- ima lufta u repnoj konstrukciji
- rupe na repu nisu stoposto izbušene, pa sam ih morao dodatno učvrstiti da rep ostane na mjestu da se ne bi kojim slučajem vrtio na boomu
Rekavši sve to, heli kad se sastavi je totalna vjerovatnost da se dogodi nešto loše.
No iskreno tko lud ide sastaviti takav heli?Ljudi su rekli čak da se oni razlete sami od sebe, je ako traljavo složiš i Align će se vjerujem razletiti. Ja sam pazio na djelove i tražio slabe točke. I za sada se nje razletio ni jedan.
Znači main gear treba zamjeniti ako je loš.
Glavnu osovinu i graničnik treba zavariti ili nešto slično ako se dobije baš loša osovina.
Šarafi - ima ih tona viška