Često korišten punjač, prihvatljive cijene, te uz nešto malo nedostataka je sasvim dobar za većinu modelara koji ne moraju često puniti sa snagom preko 50 W .
Jedan od nedostataka je nepostojanje interface-a (USB) prema PC-u da bi se pratila aktivnost punjenja ili pražjenja, kao i prilagodbe za temperaturni senzor koji je važan za NiMH ili NiCd.
Ovdje opisani hack predstavlja Accucell-6 kao iMax B6 uz korištenje slijedećeg paketa hardware-a:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7348 (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7348)
Originalni soft koji se dobije uz iMax je zamijenjen sa boljim:
http://www.logview.info/cms/e_logview_info.phtml (http://www.logview.info/cms/e_logview_info.phtml)
Prvo, da ne bude zabune, hack je predvidjen za one sa elementarnim znanjem elektronike i lemljenja, posebive lemljenja SMD komponeneti.
Preradu punjača, kao i korištenje ovog hack-a vršite na vlastitu odgovornost !
Dakle, radi se o ovom punjaču:
[attachimg=1]
Kučište otvaramo skidanjem ovih šarafa_
[attachimg=2]
također i onih sa druge strane:
[attachimg=3]
Nakon skidanje gornjeg poklopca treba pažljivo odspojiti ventilator:
[attachimg=4]
Preostaje nam skinuti još ova tri šarafa kako bi odvojili štampanu pločicu:
[attachimg=5]
Molim za malo strpljenja dok ne postam cijeli hack, pa onda možete navaliti... :)
Damir
Pažljivo odvojiti štampanu pločicu sa elementima, obratiti pažnju na dva komada silikonske folije koja dolazi ispod označenih elemenata, služi za izolaciju i poboljšavanje termičkog transfera. Potrebno ih je vratiti na ISTO mjesto nakon što završimo obradu pločice !
[attachimg=1]
Pregledom pločice pronači označeno mjesto na ovoj slici (tu ćemo zalemiti dodatne komponente):
[attachimg=2]
a zalemiti ćemo jedan kratkospojnik od komadiča žice i tri elektroničke komponente u SMD tehnici:
otpornik 10 k
otpornik 100 k
diodu, npr. 1n4148 ili slićnu
ovdje se vide potrebni elementi uz vrh pincete, zaista sitno:
[attachimg=3]
Sada treba duboko udahnuti, prestati disati i pažljivo zalemiti potrebne elemente. Mjesto lemljenja vidi se na slijedećoj slici, pripaziti na orjentaciju diodice (vidi se lijepo oznaka katode). Uz sve sam stavio i jednu šibicu, usporedbe radi. Sve je dosta sitno i treba biti pažljiv !
[attachimg=4]
Sada sve prekontroliramo još jednom uz sliku montaže i pažljivo zatvorimo kučište obrnutim redom uz pažljivo montiranje silikonskih podložaka za hladnjenje.
Uključimo punjač i potrebno je u izborniku programa izabrati da se dodatni priključak koristi za USB, kao na ovoj slici:
[attachimg=5]
Sada treba instalirati USB-driver kao i Logview na računalo.
Damir
ok, ali za USB je dovoljno i premostiti samo jedan vod, bez diode i dva otpornika.
znam jer sam to napravio na svome prošlome i radilo je :)
(http://static.rcgroups.net/forums/attachments/2/6/4/8/0/4/t2524343-158-thumb-DSCN3681.jpg?d=1242424860)
(http://img851.imageshack.us/img851/4077/log2311137.th.jpg) (http://img851.imageshack.us/i/log2311137.jpg/)(http://img819.imageshack.us/img819/6974/log22325616.th.jpg) (http://img819.imageshack.us/i/log22325616.jpg/)(http://img508.imageshack.us/img508/66/log32335104.th.jpg) (http://img508.imageshack.us/i/log32335104.jpg/)
tu sam vidio guide
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1046318 (http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1046318)
NiMh više nisu u điru pa mi nije trebala i funkc. temp. , to ionako imam oboje na drugom punjaču 208B(čak ima i log za na livadi pa sprema za kasniju analizu doma),
ali nitko to ne koristi, fora je jednom pogledat, ali poslije... bah.
to dok su ljudi letili samo na NiMh i NiCd pa ih filali jakim strujama da se brzo napune pa da idu opet u zrak, punili sve u seriji, pa pratili temp...
i kod NiMh je napon skoro isti dobar dio punjenja, pa se po delta peaku zna kad je gotovo tek, ili po temp...
no sada je LiPo zavladao, tu se prati ionako napon svake ćelije i zna se točno kada je puna i bez temp.
a primaju pod normalno veće struje punjenja pa cijeli taj monitoring nije bitan toliko. tj ne griju se.
Ako smo sve dobro instalirali (i izveli hack :) ) slijedi određivanje COM-porta u Logview-u (meni je ispao COM 4 , vama ne mora biti isto , ako niste sigurni koji je, pogledajte u ControlPanel) ; isto tako odabiremo iMax B6 kao punjač. Vidljivo je na slijedećoj slici:
[attachimg=1]
Naravno, prije nego li nešto napravimo , treba iMax-ov adapter spojiti preko USB-a na računalo, a drugu stranu na uključeni punjač (ovo važi i za prethodno podešavanje parametara u LogView-u !!! ):
[attachimg=2]
Kada pokrenemo punjenje, soft počinje prikazivati parametre, ovdje je primjer gdje sam ppokrenu punjenje dvije NiMH batke_
[attachimg=3]
Uz povećanje grafa nakon završenog punjenja, lijepo se vidi kako je punjač koristeći delta-peak tehniku završio punjenje 2 NiMH batke:
[attachimg=4]
LogView pruža zaista mnogo mogućnosti prikaza i nadzora, pa se možemo poigrati sa opcijama.
Sada će biti i jasno vidljivo zašto je LiPO potrebno UVIJEK PUNITI BALANSIRANO !
U slijedećem nastavku - izrada temperaturne sonde.... ;)
Damir
Ugradnja dodatnih elemenata napravljena je zato da bi se 3-pinski dodatni konektro na Accucell-u 6 mogao koristiti i za temperaturnu sondu.
ovo može biti važno za punjenje NiMH ili NiCD, jer će punjač prekinuti punjenje ako temperatura baterije pređe neku zadatu temperaturu.
Ako ne želimo samo izrađivati termo-sondu možemo kupiti točno ovu:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11777 (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11777)
i ona se spaja (sada pak umjesto USB adaptera !9 na dodatni 3.pinski konektor, kao na ovoj slici:
[attachimg=1]
NAravno, prije korištenja potrebno je definirati u izborniku Accucell-a da sada koristimo temperaturnu sondu (a ne USB konekciju), vidljivo na slijedećoj slici:
[attachimg=2]
Kao temperaturu pri kojoj bi se prekinulo punjenje ja sam izabrao 50 C, iako punjač nudi čak 80 C !
Jedno mjerenje temperature baterije tokom punjenja očitamo je kao 21 C i prikazano na slici:
[attachimg=3]
Ako ne želimo čekati paket, sondu možemo i samo izraditi, potreban materijal
LM35
Futaba 3-pinski utikač
malo raznobojne licne
termobužir
kao što je vidljivo na slijedećoj slici:
[attachimg=4]
Damir
Glavni dio je LM35 i lako se nabavlja: http://www.chipoteka.hr/www_new/modules/moduli/shop/product.php?sifra=0180003502 (http://www.chipoteka.hr/www_new/modules/moduli/shop/product.php?sifra=0180003502)
izgled elementa:
[attachimg=1]
Na njega nalemimo tri raznobojne žice, možemo koristiti običnu žicu i konektor od nekog starog servača, ali konektor treba biti Futaba - tipa , tj. sa onim dodatnom bočnom vodilicom, izbočenjem. To sprječava krivo spajanje !
Lemljenje na LM35:
[attachimg=2]
svaku žičicu zasebno izalirati termobužirom, kao i sve skupa u jedan veći:
[attachimg=3]
Sa druge strane Futaba 3-pinski konektor (kao za servo) mora biti uvako pripremljen (dakle paziti na raspored boja žica na konektoru kao i na LM35 !!! )
[attachimg=4]
Na slijedećoj slici vidljiva je 'originalna' Imax kao i DIY termosonda. Spajanje i upotreba obje je ista, očitane temperature nebi se smjele razlikovati !
[attachimg=5]
Damir
Kalibracija Accucell-a 6: ovo je potrebno izvesti ako posumnjamo da nešto nije u redu sa preciznošću napona
koji prikazuje punjač, no dobro je provjeriti povremeno.
VAŽNO: kalibracija nema smisla ako nemamo odgovarajući mjerni instrument, običan digitalni
voltmetar vjerojatno ima poveliku grešku te treba koristiti kalibrirani mjerni instrument, takvi
su obično vrlo skupi.
Ako krivo kalibriramo punjač, može doći do prepunjavanja LiPO baterije, požara i/ili ekplozije,
prema tome i ovaj zahvat radite na vlastitu odgovornost !
Postupak kalibracije:
-isključiti punjač
-pritisnu istovremeno tipke '-' i 'start'
-uključiti punjač ali zadržavati tipke pritisnutima sve dok se ne pojavi izbornik za kalibraciju
-priključiti neku bateriju, istovremeno na priključne kleme baterije priključiti i kalibrirani voltmetar
-pritiskajući '+' ili '-' tipke podesimo izjednačavanje napona, ako je uopće potrebno, razlike do 0,02 V
ne treba uopće uzimati u obzir, tek negdje 0,05 V postaje 'interesantno'. Sjetimo se preporuke proizvođača
LiPO: 4,2 V, nikako preko 4,25 !
Postupak se vidi na slijedećoj slici:
[attachimg=1]
Sada treba promjene spremiti - pritisnuti tipku 'Enter', ili odustati od kalibracije i pritisnuti tipku 'Stop'
, punjač će se sam nakon toga resetirati i pokrenuti:
slika:
[attachimg=2]
Dobar način je pričekati prije kalibracije da punjač postigne neku radnu temperaturu, kako bi očitanje bilo
realno, pa onda krenuti sa postupkom.
Kako je posjedovanje kalibriranog voltmetra ipak uvjet za ovaj zahvat, mogu pomoći modelarima kojima je to važno kalibriranim Digimerom30 u okviru mog slobodnog vremena i mogućnosti.
The End, sada navalite ako ima kakvih pitanja ! :-[
Damir
Ja bi samo nadodao, ako se nekome neda kupovati ili cekati adapter za punjac, a ima RS232 port ili konverter, moze prema ovoj shemi napraviti adapter za imax, accucell i slicne punjace. Dijelovi kostaju cca 15-20 kn u chipoteci.
http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/7/3/0/9/3/a1680223-172-imax_232.jpg (http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/7/3/0/9/3/a1680223-172-imax_232.jpg)
I slika s malo drukcijim prikazom spajanja LM35 temp. sonde:
http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/9/0/8/4/7/a1771150-75-IMAX_B6_LM35_Temp_Sensor_Wiring.jpg (http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/9/0/8/4/7/a1771150-75-IMAX_B6_LM35_Temp_Sensor_Wiring.jpg)
svaka cast decki ovakvih stvai bi trebalo vise biti na forumu
Diogen je i to ovdje detaljno opisao kako napraviti i popratio kvalitetnim slikama :)
E sry kad sam n00b nijesam vidio.. :-[ A i dalje nevidim...
E sry kad sam n00b nijesam vidio.. :-[ A i dalje nevidim...
Imaš ovdje:
http://www.flyfreak.net/elektronika-i-baterije/napajanje-punjaca-prerada-pc-napajanja-%28moj-nacin%29/ (http://www.flyfreak.net/elektronika-i-baterije/napajanje-punjaca-prerada-pc-napajanja-%28moj-nacin%29/)
Damir
Evo, sry i hvala :)
Nastavak sa temom 'Ulazni priključak za napajanje': nakon izvjesnog vremena korištenja javlja se problem priključka za napajanje: loš kontakt, pucanje listića na kontaktu, utikač se drobi baš kao na ovoj slici:
[attachimg=1]
Rješenje se nalazi unutar samog punjača - otvoriti ga prema gorenapisanim uputama i onda potražiti dvije rupe u štampanoj pločici pokraj konektora za napajanje, slika:
[attachimg=2]
Na vodovima sam flomasterom označio koji je "+" a koji je "-", kako za postojeći konektor, tako i za dodatne rupice u koje možemo ulemiti kablove.
No postoji problem... utičnica na sebi ima dodatni pin, svrha je kada se umetne utikač, on bi trebao odspojiti napajanje spojeno preko dodatnih rupica na štampanoj pločici. Ovo je prektično, jer možemo koristiti oba ulaza za napajanje, kada ubacimo utikač u utičnicu, ona prekida dodatni ulaz napajanja u minus vodu.
Ali... nije uvijek tako, jer se utičnica vremenom 'razradi' i nastaju problemi, zato ju je najbolje izlemiti van kao na slici:
[attachimg=3]
Zatim je potrebno zalemiti kratkospojnik unutar minus voda, točno kao na slici:
[attachimg=4]
Na bočnoj pločici kučišta treba ubaciti kabelsku uvodnicu, kako se kabel pri korištenju nebi oštetio:
[attachimg=5]
D.
Zalemimo kablove u za to predviđene rupice i sve još jednom pregledamo i provjerimo da smo ispravno spojili, punjač mora raditi kada se spoji napajanje:
[attachimg=1]
Sada vratimo dio kučišta, tj. donji i bočni dio; oko kabelske uvodnice dobro je kapnuti malo neostika kako se kabel nebi pomicao:
[attachimg=2]
Na kraju sve zatvorimo ... i trebalo bi izgledati nekako ovako:
[attachimg=3]
U slijedećem nastavku 'Sređivanje bučnog ventilatora' ;)
Damir
Vremenom i ventilator prozuji, zvuk je vrlo neugodan ako se duže boravi uz njega u radionici.
Najbolji način bio bi pronači ventilator iste veličine i bolje kvalitete, možda od chipseta sa matične,
grafulje, no uz sav trud nisam našao ovako maleni. Ugradnja malo većega...možda ako stane.
Rješenje je mala dorada postojećeg: okrenuti ventilator lopaticama prema dolje i otvoriti poklopac ležaja.
Ležaj je klizni i nekako zakrimpan, nije moguće izvaditi rotor bez rezanja osovine, jeftilen !
[attach=1]
Dorada se sastoji u tome da se u posudicu uz ležaj osovine nakapa dovoljno motornog gustog ulja,
ja kao modelar koristim Castrol (prev. 'Ricinus' :-) ) i to se nakapa kao na slici dozatorom za CAK:
[attach=2]
Važno je znati da ulje curi uz osovinu i da ga ne treba staviti previše, jer kada ga okrenemo u radni položaj,
ulje će biti opet uz ležaj.
Sada treba napraviti neku vrstu posudice u kojem će ulje 'kupati' ležaj odozdo sprečavajući barem dio
neželjenih titraja.
Ja sam to napravio tako da sam donji dio nakon ukapavanja ulja oko otvora očistio nitrootapalom, nanio sloj
neostik ljepila i istovremeno izradio i poklopac od npr. male sintetske brtve sa poklopcem od termobužira.
Treba upotrijebiti materijale koji su podesni za lijepljenje neostikom i otporni na mineralno ulje.
Kada se sve nalijepi umjesto poklopca ležaja (koji nije podesan jer se skvrči od neostik ljepila)
staviti dodatni premaz neostikom, osuši i vrati na poklopac.
Izgled gotove dorade:
[attach=3]
Ovakva dorada zaista priguši neugodan zvuk, no koliko će to 'držati' ovisi isključivo od kvalitete rada.
Samo nakapavanje ulja ne pomaže ako se ne izradi ovakva zabrtvljena posudica uz donji ležaj, jer ulje brzo
iscuri !
Ako pogriješimo, ulje će se razliti po uređaju...ako se ventilator ne vrti, slijepili smo i njega !
Damir
Zar ne bi mast bila jednostavnija?
Zar ne bi mast bila jednostavnija?
Da trajno podmazivanje je rješenje, no kako bi to uključivalo rezanje osovine (o ovom slućaju neizbježno) odabrao sam 'kupanje' vrha osovine u ulju i podmazivanje 'kapilarnom elevacijom' izazvanom vrtnom osovine u ulju.
D.
Ima i riješenje kojim se koriste serviseri računala...
nakapati ležaj jestivim uljem....
Jestivo ulje užegne na zraku i izgubi maziva svojstva. Obično ulje za šivaće mašine može riješiti problem ako je zazor osovine mali. U protivnom treba postupiti kako je Diogen napisao.
Zar ne bi mast bila jednostavnija?
Da trajno podmazivanje je rješenje, no kako bi to uključivalo rezanje osovine (o ovom slućaju neizbježno) odabrao sam 'kupanje' vrha osovine u ulju i podmazivanje 'kapilarnom elevacijom' izazvanom vrtnom osovine u ulju.
D.
Ok, ne znam kak to uživo izgleda.. ali ako postoji mogućnost doći do ležaja svakako bi bilo bolje podmazati ga ;)
http://www.pkl.hr/maziva.html (http://www.pkl.hr/maziva.html)
Vremenom i ventilator prozuji, zvuk je vrlo neugodan ako se duže boravi uz njega u radionici.
Najbolji način bio bi pronači ventilator iste veličine i bolje kvalitete, možda od chipseta sa matične,
grafulje, no uz sav trud nisam našao ovako maleni. Ugradnja malo većega...možda ako stane.
Rješenje je mala dorada postojećeg: okrenuti ventilator lopaticama prema dolje i otvoriti poklopac ležaja.
Ležaj je klizni i nekako zakrimpan, nije moguće izvaditi rotor bez rezanja osovine, jeftilen !
[attach=1]
Dorada se sastoji u tome da se u posudicu uz ležaj osovine nakapa dovoljno motornog gustog ulja,
ja kao modelar koristim Castrol (prev. 'Ricinus' :-) ) i to se nakapa kao na slici dozatorom za CAK:
[attach=2]
Važno je znati da ulje curi uz osovinu i da ga ne treba staviti previše, jer kada ga okrenemo u radni položaj,
ulje će biti opet uz ležaj.
Sada treba napraviti neku vrstu posudice u kojem će ulje 'kupati' ležaj odozdo sprečavajući barem dio
neželjenih titraja.
Ja sam to napravio tako da sam donji dio nakon ukapavanja ulja oko otvora očistio nitrootapalom, nanio sloj
neostik ljepila i istovremeno izradio i poklopac od npr. male sintetske brtve sa poklopcem od termobužira.
Treba upotrijebiti materijale koji su podesni za lijepljenje neostikom i otporni na mineralno ulje.
Kada se sve nalijepi umjesto poklopca ležaja (koji nije podesan jer se skvrči od neostik ljepila)
staviti dodatni premaz neostikom, osuši i vrati na poklopac.
Izgled gotove dorade:
[attach=3]
Ovakva dorada zaista priguši neugodan zvuk, no koliko će to 'držati' ovisi isključivo od kvalitete rada.
Samo nakapavanje ulja ne pomaže ako se ne izradi ovakva zabrtvljena posudica uz donji ležaj, jer ulje brzo
iscuri !
Ako pogriješimo, ulje će se razliti po uređaju...ako se ventilator ne vrti, slijepili smo i njega !
Damir
Stari Motori ove vrste gradnje su imali a mnogi i danas trajno podmazivanje na ovaj nacin,
stavi se ulozak da ispuni prostor, izreze se od Filca i natopi Uljem,Filca ima raznih tvrdoca a za ovu priliku se uzme meki,
Filc drzi Ulje i kvasi Lezaj,u vecim vremenskim razmacima se par kapi Ulja nanese na Filc,
znam da funkcionise !
Poz. Iv
http://www.youtube.com/watch?v=DRWVBW0UQxA (http://www.youtube.com/watch?v=DRWVBW0UQxA)
Koji je ovo tester za baterije?
ja sam probal i na svom turnigy 250W .... ista stvar
očito je da je softwer na svim tim igračkama isti... a i hardwer osim na ovim jačima.
mene više mući njegova matematika.... recimo da mi prikazuje ukupan napon 12,6 a za svaku od ćelija pokazuje da je 4,14.... 4,16...
ali kaj je tu je za te pare je najbolji
99% kineskih chargera ima isti software i mjerno/procesni sklop. Razlike su u izlaznom stupnju.
Razlika u naponu ti je zbog (greške) mjerenja. Na balanseru mjeri svaku čeliju a ukupnu voltažu mjeri preko cijele baterije (ne zbraja pojedine ćelije) - razlog je čista ekonomija sklopa.
mene više mući njegova matematika.... recimo da mi prikazuje ukupan napon 12,6 a za svaku od ćelija pokazuje da je 4,14.... 4,16...
4,16 V ili 4,20 V po ćeliji, razlika je manja od 1 % !
Da bi to TOČNO izmjerio treba ti instrument klase barem 0,5 %, a takav ne ide ispod 1500 kuna,
kao npr ovaj: http://www.mjernaoprema.hr/produkti/multimetri/fluke-116# (http://www.mjernaoprema.hr/produkti/multimetri/fluke-116#)
Koliko je koštao tvoj punjač ? I očekuješ da za te pare mjeri napon sa točnošću boljom od 1 % ??? ?
Damir
@Zagorec:
koristio sam FLVS-01 za provjeru napona ćelija i usporedbu istih sa očitanjem na punjaču.
Razlike uglavnom prihvatljive do oko 0.05 V.
Takvih cell checkera ima vrlo praktičnih:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__1230__85__Batteries_Accessories-Cell_Checkers_Low_Voltage_Indicators.html (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__1230__85__Batteries_Accessories-Cell_Checkers_Low_Voltage_Indicators.html)
..jedino im je preciznost mjerenja ponekada živa komedija.
Ovaj video gore nastao je kao provjera tvrdnje da neki Turniđiđi Accusmell A6 balansiraju
i u CHARGE modu ako se spoji balance priključak baterije ??
Provjera je pokazala da ovaj moj A6 ne radi tako, nego samo
detektira i prekine punjenje ako se tokom CHARGE moda ukopča pa onda iskopća balansni
priključak!
To je vidljivo i u slijedećem jubitu:
http://www.youtube.com/watch?v=P7biyF98zws (http://www.youtube.com/watch?v=P7biyF98zws)
Identično ponašanje ima i IMAX B6:
http://www.youtube.com/watch?v=MCMkHydDSeA (http://www.youtube.com/watch?v=MCMkHydDSeA)
Na kraju sam provjerio i iCharger 106 koji radi drugačije, tj. kada je u CHARGE modu onda radi
samo CHARGE ...tj ukopčavanje ili iskočavanje balansnog priključka samo omogućava/onemogućava prikaz
napona pojedinih ćelija:
http://www.youtube.com/watch?v=mapCMfQ56aQ (http://www.youtube.com/watch?v=mapCMfQ56aQ)
Prema tome punjači mogu različito reagirati ovisno o softwareu koji je ugrađen i ne treba se
sa time igrati: LiPo, LiFe i LiIon se uvijek pune BALANSIRANO!
E sada zašto punjači imaju i mogućnost "CHARGE" to jest nebalansiranog punjenja?
Ugl, dva razloga, jedan je ako imaš 1S bateriju tada nema balansiranja ; drugo je mogućnost korištenja vanjskog
balansera koji može biti dizajniran za veće struje balansiranje što može jako skratiti vrijeme punjenja pogotovo
kod batki većeg kapaciteta i razbalansiranosti.
Damir
@Zagorec:
koristio sam FLVS-01 za provjeru napona ćelija i usporedbu istih sa očitanjem na punjaču.
Razlike uglavnom prihvatljive do oko 0.05 V.
Takvih cell checkera ima vrlo praktičnih:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__1230__85__Batteries_Accessories-Cell_Checkers_Low_Voltage_Indicators.html (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__1230__85__Batteries_Accessories-Cell_Checkers_Low_Voltage_Indicators.html)
..jedino im je preciznost mjerenja ponekada živa komedija.
Imam nekoliko raznih testera baterija, al nemam ovakvog koji lijepo svijetli plavo :)
Imam nekoliko raznih testera baterija, al nemam ovakvog koji lijepo svijetli plavo :)
To je Friskijev FLVS sa OLED display, zaista lijepo svijetli, čak se vidi i po jakom suncu.
Kada već nemam 40.000 krznenih za LG 3D 55EA980V, 55", OLED zakrivljeni ekran, barem si mogu za
10$ priuštiti ovu igračkicu :D :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22693__FrSky_Lipo_Voltage_Sensor_FLVS_01.html (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22693__FrSky_Lipo_Voltage_Sensor_FLVS_01.html)
D.
Nagovorio si me........... :)