Skip to main content

Topic: SD team testiranja (Read 363800 times) previous topic - next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Odg: SD team testiranja

Reply #2520
Hm...
Ti motori su po mome mišljenju slabi za nešto ozbiljno (cca max150w na 4s),ja imam i quad, i hexu, i imao sam y6 s tim istim motorima pa ti govorim iz iskustva, njihova jedina prednost je mala potrošnja (kada je letjelica lagana) sve ostalo je na razini hoby-ja...


Ne želim te plašiti ali budi oprezan i sve testiraj prije nego što staviš nešto skuplje njima letjelicu s tim motorima...

Odg: SD team testiranja

Reply #2521
Meni se pari kada ti propela negdi zapinje... Šta se događa bez propela, kakav je zvuk ?

Odg: SD team testiranja

Reply #2522
Zvuk je isti sa i bez, a ide mi batka od 10Ah na njega od 800g

Odg: SD team testiranja

Reply #2523
Samo ti njega rastavi, skini onaj c clip sa osovine, i trebat će malo sile da razdvojiš, c clip poslije pregleda i servisa zamjeni novim ako je potrebno. Samo da znaš, takav ltf quad je za letuckanje i fpv, te za testiranje dometa antena  :)  ali nije za bilo kakvo ozbiljnije ili kvalitetnije snimanje, a to češ skužit kad staviš kameru, ovi motori zaista malo troše, da, ali kad je lagan, pod teretom im se efikasnost sroza skroz, s time da i o utjecaju vjetra na stabilnost bi se dalo diskutirat.
COME IN PEACE & GO IN ONE PIECE
Jeti DS16 Carbon Line & Electric Helis


 

Odg: SD team testiranja

Reply #2525
Hm da ali nabaviti c lip :/ ni bas lako :/
Lakse mi motor novi uzeti.
Koristiti cu ga samo za fpv kao long flight mode, nikakve kamere dodatne ni gimbal necu stavljati.
Idem ga malo raspaliti do kraja mozda je zapelo nesto izmedju navoja i magneta. :/

Odg: SD team testiranja

Reply #2526
4tm i frankycro jeste lemili direktno na afro slim ove motore ili kako?
I preporuka za polozaj esc-ova buduci da su siroki te ih ne mogu ubaciti u ruke quada dal da ih stavim u sredinu ili na ruke samo da ih zakacim?


Odg: SD team testiranja

Reply #2528
Prije nekoliko godina sam spoj reglera i motora imao na konektore pa sam nakon nekoliko padova zbog lošega kontakta ili napuknuče lema na spoju konektora i žice (uslijed vibracija pukne na spoju) napustio tu praksu... ;D
Od tada lemim direktno-električno gledajući nema značajnije razlike (mali prelazni otpor isl.) ali je mehanički spoj jači i sigurniji.Dakle svakako lemi motore na reglere.
Sam položaj reglera je isto jako bitan.Moja mjerenja i iskustva su da je regler direktno pod propom radi boljega hladjenja najbolje mjesto.Moji su u ruci koja je 20mmx20mm 1.5mm stijenka (glodano na cnc u trokut konstrukciju) tako da sva ožičenja idu kroz cijev(izglednije, sigurnije kod manipulacije,smanjen utjecaj na magnetometar i sl.)







Odg: SD team testiranja

Reply #2530
Deklariranih 20A znači da regler može izdržati samo ako ima dostatno hlađenje a to je samo pod propom....u nekim normalnim uvijetima bez aktivnoga hlađenja će to biti ok ali za vrijeme vručina uz batku od 800grama nisam siguran.... 

Odg: SD team testiranja

Reply #2531
Budem onda ispod propa stavio i sve zice kroz ruke, valjda ce ok onda biti.

Odg: SD team testiranja

Reply #2532
Da ih nekako stavš u karbonsku cijev dobro je iz razloga što će ih karbon oklopiti i manje će špricati, a lijepše izgleda, sve ostalo je zapravo lošije, neće biti protoka zraka pa će se nesmetano moći grijati, bitna je razlika u grijanju ESC-a koji je izložen protoku zraka i onome koji nije, kod 4tm iako su u krakovima izloženi su prisilnom gibanju zraka jer je cijev dobrano isfrezana na CNC-u. Ako ih staviš u centar prije će mati kakav-takav protok zraka nego da su u zatvorenim cijevima. MOSFET-i vole radit što hladniji, manji su gubici jer im je i unutarnji otpor manji (PTC). Ja sam pak otišao i korak dalje a to je da sam pločicu aluminijsku koja se inaće nalazi na MOSFET-ima ESC-a (BlueSeries 30A) pričvrstio sa vijcima s upuštenom glavom na sami alu krak (još sam stavio i malo termalne paste), pa zatim ESC-e polegao svaki na to preko njihove termalne gume i stegnuo termobužirom zajedno sa krakom, možda se ćini komplicirano ali je jako djelotvorno, tu su još i na promaji propelera pa se pločice ESC-a zapravo hlade i sa gornje i donje strane istovemeno. Ovo je dosad najjači efekat hlađenja ESC-a koji sam uspio postići a sve u svrhu podizanja pouzdanosti stroja - jer iako on smije raditi i na večim temperaturama ali svejedno s vremenom kada su te temperaturne promjene veče između hladnog i toplog veća je vjerovatnost da se dogodi mikro pukotina negdje u elektronici ESC-a.
COME IN PEACE & GO IN ONE PIECE
Jeti DS16 Carbon Line & Electric Helis


Odg: SD team testiranja

Reply #2534
Kupujem cim izadje.


Talon 600mw 28db - 90db prijemnik - 11db helical 12km
Talon 600w 95db novi prijemnik ?14-15
Talon 2w 95db 17-19??


Talon 2w + 13db predpojacalo do Đakova :-)