Skip to main content

Topic: rq800 - vaša mišljenja i prijedlozi (Read 4921 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rq800 - vaša mišljenja i prijedlozi

Vaša mišljenja i prijedlozi:


Nakon višemjesečnog prototipovanja napravili smo ovaj profesionalni frejm, cijenim vaša objektivna mišljenja i prijedloge:


dijagonala: 800mm
aluminijski nosači za motore - za  x4 ili x8 konfiguraciju
električni servo stajni trap
aluminijski preklopni držači ruku
2mm CF ploče
težina 1500g
nosivost 7.5kg


testna konfiguracija:
7010-330kv motori
50A x-rotor esc
1855 cf propeleri
16000mah 6S baterija
FC sa gps, pdb žice i sve ostalo
ukupna težina 5.1kg
dodatno opterećenje 2.2kg
ukupna težina 7.3kg
Vrijeme leta: 18min









Odg: rq800 - vaša mišljenja i prijedlozi

Reply #1
Izgleda čvrsto.
Lp,
Alex

Odg: rq800 - vaša mišljenja i prijedlozi

Reply #2
Ja sam početnik u ovim vodama ali meni frame izgleda odlično, izrada je za čistu peticu, vidim da postoji mogućnost  za konfig x8 i mislim da će to bit bolja kombinacija
ako se nevaram ovih 2,2 kg je nosivost? ako je to nije baš dovoljno za neki DSLR s objektivom, i mozda bi ovi prop zauzimali manje mjesta kod sklapanja
“Ako činjenice ne odgovaraju teoriji, promijenite činjenice.”

Odg: rq800 - vaša mišljenja i prijedlozi

Reply #3
Nisam strucnjak ali servoi za noge mi se cine dosta slabo, tj ucvrscenje sipke noge na servo da je metal bilo bi mozda bolje jer tezine se krecu cca 8 kg sa teretom a ne sljece se uvjek fino i lagano, no to je moje ne strucno misljenje, a u cjelini zgleda skroz dobro  ;)


EDIT: mozda i je eloksirani metal ali zgleda kao plastika  :D

Odg: rq800 - vaša mišljenja i prijedlozi

Reply #4
Odlicno izgleda, ali cini se tesko, mozda se varam nisam znanac u tim vodama, ostavit cemo rijec misljenja iskusnijima oni ce bolje znat. bt izgleda kao da je tvornicki i to u boljoj i kvalitetnijoj izvedbi. Cestitke na radu ulozenom trudu i nadam se da ce te dobro sluzit.