Eagle Tree Vector FC January 24, 2015, 07:35:04 pm dali je netko probao ili nešzo zna o Eagle Tree Vector Flight Controller + OSD http://www.eagletreesystems.com/index.php?route=product/product&product_id=136 Meni izgleda prilično simpatično i dosta je jeftin prema onome šta pruža (barem tako izgleda na oficijelnim stranicama). Jedino im je manual preobilan - 90 strana
Odg: Eagle Tree Vector FC Reply #1 – January 24, 2015, 09:08:09 pm Ja ga koristim vec duze i prva liga je.http://www.youtube.com/watch?v=6ZXuNtLIdrwImas na rcgroupsu i FPVlabu dosta o njemu.
Odg: Eagle Tree Vector FC Reply #2 – January 24, 2015, 10:11:37 pm ja imam NAZU V2 na quadu i pokušat ću je prodat jer nism baš oduševljen, pa tražim zamjenu. Ti bi mi preporučio VECTOR ? Manual mu je obiman, jel stvarno to tako komplicirama mašina, ili sam se ja s obzirom da sam početnik nepotrebno preplašio. Bio bih ti zahvalan ako bi me malo uputio u problematiku VEKTORA. Na RC groupu ima preko 100 strana pa neznam otkuda počet
Odg: Eagle Tree Vector FC Reply #3 – January 24, 2015, 10:43:18 pm Nazin kontroler je trenutno jedan od najboljih za snimanje, drzanje pozicije na mjestu je vrhunsko.Vector je vrhunski OSD + autopilot, na avionima jedan od najboljih na rotorima jos ima prostora za napredak ( loiter jos nije kao nazin).Meni se naza svidja, iosd je sasvim prihvatljiva doplata za v2.Ja bi sebi uzeo Vectora jer letim FPV iz zabave, ali kolegi koji snima i profesionalno koristi rotore Nazu.Za one koji se FPV trkaju kroz sumu nije ni jedan od ta 2, za njih je cc3d i naze32,APM je posebna prica, povoljan, mocan ali ne uspije svima.Osobno nisam imao nikakvih problema s Vectorom, slijedio sam upute i sve je radilo kako treba.No meni je i naza light odlicna, letim rotor s njom i vrlo je pouzdana.Dok nisam presao na FPV KK2 mi je bio najdrazi kontroler.Nisam osobno probao Vectora na rotorima.