Skip to main content

Topic: Cyclonebird Interceptor (Read 144179 times) previous topic - next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #180
i sta sada PAUZA ili ?
ja koliko znam kada namazes prvi sloj koji je posebno za izradu alata-kalupa a taj je nakon dvadesetak minuta spreman da primi slijedeci sloj i sve u jednom potezu do kraja dok kalup nije potpuno ispunjen.
samo pitanje,
poz.Iv

 
Bok Ivane, tocno je da se sve mora napraviti u jednom potezu.
Medutim niste uracunali i svu zezanciju i vrijeme sa slikanjem, nj. smanjivanjem te upload na forum ..  :)
 
 
 
 
 

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #181
Danas sam ponovno sve lagano pobrusio i ispolirao.
 
Napokon je na red dosla faza izrade kalupa.
 
Poceo sam sa poklopcem motora:

koliko god ti tvrdis da ovakovim dijeljenjem na Modelu dobijes tocan Kalup kada ti je model iz JEDNOGA dijela,upravo sam gledao kako si uradio podjelu na slikama,
ja tvrdim da se taj Model radi podijeljen tako da jednu polovinu stavis na ravnu plocu i tvoje Centratore,  nakon sto je jedna polovina Kalupa uradjena stavis drugu polovinu modela na onu prvu i Centratore na ove koji su vec uliveni radis drugi dio kalupa,

ali zasto jednostavno kada i komplikovano ide !

moram reci da se divim tvome elanu,ja sam se naradio kalupa ni broja im se ne zna,ne za letece Modele, ali u ovakav posao se ne bih upustio,jednostavno i suvise vremena zahtijeva i ako sam u mladjim godinama trosio sate i dane,
zadovojlstvo i uspjeh ti zelim,
pozdrav, iv

 
 
 
Hvala Ivane.
I dalje mislim da je ovo neusporedivo bolja metoda za precizniji spoj obe polovice kalupa, centratora, i serafa.   ;D
A kako znate vec iz iskustva, komplicirano je sve bez obzira kojom se metodom radi.
Puno je posla i zivaca potrebno da se izradi model i kalup, to potpuno shvacaju samo oni koji su to vec prosli i imaju iskustva ..
 
 
 

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #182
bravo Kristijane, lijepo to ide....
samo da pitam...... PVA?
kad si toliko sati proveo u poliranju modela, čemu to sve na kraju zeznut sa PVA-om?

poklopci su mali, pa mislim da nije toliko bitno.....
ali ako budeš cijeli trup premazivao ili špricao sa PVA-om, sigurno budeš imao neke "greškice" od prašine, negdje ti se ocijedi koja kapljica možda ili (meni najdraže) dođe neka rambo muha i zaljepi se za površinu... ali ne umire mirno i spokojno, nego pokušava prehodati što je veći mogući dio po površini modela.....

uglavnom kužiš pitanje..... zakaj PVA? ako koristiš dobar vosak na dobar način.....

 
 
 
DeX, ima samo jedan razlog ..
Strah me !    ;D :'( :D
Utrosio sam previse vremena, truda, zivaca, a i love da bi htio riskirati.
Sanse da sve zauvijek ostane unutar kalupa su vece ako se ne koristi PVA.
Medutim, dobro sam ga namazao, uopce se kuzi, tako da se nece nista primjetiti na kalupu ..
 
 

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #183
Nakon sto se gelcoat poceo stvrdnjavati, na njega sam namazao mjesavinu smole/mikrobalona/mljevenog pamuka, a onda na sve to stavio 50g staklo:
 
 

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #184
bravo Kristijane, lijepo to ide....
samo da pitam...... PVA?
kad si toliko sati proveo u poliranju modela, čemu to sve na kraju zeznut sa PVA-om?

poklopci su mali, pa mislim da nije toliko bitno.....
ali ako budeš cijeli trup premazivao ili špricao sa PVA-om, sigurno budeš imao neke "greškice" od prašine, negdje ti se ocijedi koja kapljica možda ili (meni najdraže) dođe neka rambo muha i zaljepi se za površinu... ali ne umire mirno i spokojno, nego pokušava prehodati što je veći mogući dio po površini modela.....

uglavnom kužiš pitanje..... zakaj PVA? ako koristiš dobar vosak na dobar način.....

da u pravu si,slazem se sa tobom u potpunosti,
PVA ide na starije Modele  gdje povrsina nije jako bitna pa takodjer i Kalup,
Iv

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #185
Pratim tvoj rad od samoga pocetka i mnogo si NEPOTREBNOGA Znoja i i truda ulozio,

Model se radi od UREOLA a za ispravljanje izvjesnih gresaka i izvlacenje Radiusa-Holkela kod prodavaca Ureola dobijes Kit u istoj boji sto je dobro jer se bolje uocavaju izvjesne neravnine,
Model oslajfas sa finim Smirgl papirom,ne vodobrusnim,na suho,
premazes ga bezbojnim CLOU-300
prvi puta malo guscim pa jos jednom nesto rijedjim i po treci puta ponovo sa rijedjim.
ne spricati nego sa Kistom cije su Dlake od KUNE (ne KUNE-Peneze- nego od KUNE Zlatice)
to je nevjerovatno mekani Kist i nije ga niti lako nabaviti,

(TAKODJER i Odvajac se nanosi ovakovim Kistom i povrsina je  !!!!!!!)

svaki ovaj premaz je za dvadesetak minuta suh pa cijela operacije lakiranja ne traje dugo,CLOU 300 sadrzi Poren Filer u sebi sto pridonosi vecoj glatkoci povrsine,

povrsina koju dobijes je glatka kao da si stavio Staklo preko,svako daljnje slajfanje ne bi nista doprinjelo,

TRI premaza tecnoga odvajaca su vise nego dovoljna i nakon sto se dobro osusilo sa VEOMA mekanom Krpom-Tkaninom se ispolira ali ne pritiskujuci,

gotovo !!!

DEX je SKUHAO dobro tehniku izrade Kalupa.

 

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #186
Hvala Ivane.
Pokusati cu jednom i na taj nacin.
Medutim u HR je tesko nabaviti te materijale, a kada bi preko neta isao opet nesto narucivati izgubio bi bar mjesec dana na cekanje ..
 
 
A sada je preko svega stavljeno jos 6 slojeva 160g stakla:
 
 

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #187
Hvala Ivane.
Pokusati cu jednom i na taj nacin.
Medutim u HR je tesko nabaviti te materijale, a kada bi preko neta isao opet nesto narucivati izgubio bi bar mjesec dana na cekanje ..
 
 
A sada je preko svega stavljeno jos 6 slojeva 160g stakla:

moze da posluzi ali osvrni se nazad,na provedene Dane i sate,mnogobrojna spricanja,vodobrusna slajfanja,
sve skupa te dodje skuplje nego da si kupio tu u Kroatiji kod "EBALTA" Blok Ureola i kutijicu CLOU-300

a pretstavnik Ebalte ti moze reci koji Modelar tu koristi Ureol (ovaj materijal se koristi i najmanji komadic,lijepi se Poliesterom 10min.) i on ti moze na Bandsegu izrezati Trup koga probusis na dva-tri mjesta sa Borerom 6mm i imas aretirung Stifte,

ovo je Sizifov posao,mogu misliti na sto lici tvoja kuca poslije svih spricanja Filerom,
bez ljutnje ili zamjerke,zelim stvarno da pomognem,
ako je suvisno ovo sto pisem kazi,ja ovo sto ti radis radim 40 godina BMW,AUDI,SIEMENS,AOA,KRONES,

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #188
 
Stavljen je i karbon u dva sloja.
 
Sada su polovice kalupa zavrsene.
 
Nevjerovatno je koliko ovo mazanje smole oduzima vremena, sve skupa je trebalo 31 sat !  :'(
 
U zadnja dva dana sam spavao svega 4 sata, a sutra sve to treba ispocetka ponoviti na drugoj strani kalupa ..  :)
 
 

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #189
Kristijan, vidim da za izradu kalupa uzimas Epoxi za Laminiranje,on je skuplji od ovoga drugoga,ja bih ti preporucio Epoxi koji je dosta jeftiniji a sluzi posebno za izradu kalupa i mozes njime natopiti 10 slojeva debele Tkanine da se pri tome ne poveca temperatura kod otvrdnjavanja,on se i sporije stvrdnjava i mozes mu umijesati punioce i do gustoce Tijesta,
ovom tvome je oznaka LH,sluzi za Laminiranje a oni su principu skuplji.
kod ovoga drugoga AH,sto znaci Allzweckharz-Epoxi za svaku uptrebu,za Laminiranje se ne uzima,

ja bi za ovo sto ti radis, za ovu izradu kalupa uzimao AH-100 i otvrdjivac D

raspitaj se kako ti rekoh kod pretstavnika EBALTE tu kod vas a ako hoces ja poznam kod Ebalte u Rothenburg ob der Tauber a tamo je centrala za Europu,kod njih sam punih 40 godina kupovao materijale pa poznam licno sve u prodajnom odjeljenju.
pozdrav

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #190
Da pojasnim,

1) ako se uzima PVA tada ne dolazi NISTA vise niti prije a niti kasnije, NEMA POLIRANJA,sa modela i sa Kalupa se pere VODOM,

2) tecni odvajac a taj se najcesca upotrebljava, TRI puta se KISTOM nanosi,Kist sa KUNINOM Dlakom,polirati sa veoma mekom krpom i bez pritiska,

3) Americki HONEY,pcelinji Vosak,posebno pripremljen za ovu svrhu,u kutiji se dobije veoma fina SPUZVA kojom se nanosi na Model ili kalup,brzo se osusi i najveca glatkoca i visoki sjaj na Kalupu ili Laminatu se upravo njime postize poliranjem,
daleko je najskupli od 1 i 2

odvajac u SPREJU ne preporucujem.


MODEL ili tacnije POZITIV,
se Lakira NITRO LAKOM,
sa bilo kojim drugim mozete imati pa cak i velikih problema kod vadjenja-odvajanja,

u principu se uzima PVA  OBAVEZNO u slucaju da je MODEL - KALUP lakiran nekim drugim Lakom a ne NITRO LAKOM,
on i postoji za tu svrhu.

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #191
Kristijan, svaka čast na volji i trudu model bude fakat mrak, al ti dobro i Dex i Ivan kažu, dost si se napolirao, i sad na to pva, šteta zeznut tak lijepu površinu!


Ivane; nemogu nači tko je zastupnik za Ebalta u Hrvatskoj; dal oni imaju i voskove za kalupove i semi-perm release kao zyvax ili frekote? našao sam na jednom stranom forumu da je to 10x bolje od voska i da sigurnije i bolje odvaja, sam neznam gdje da to u hr nadjem, bar za testiranje!
Pozdrav, Denis

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #192
Kristijan. super ti ide, trebao si me nazvati da ti pomognem oko kasiranja kalupa bio bi brze gotov.moj savjet,koristi i dalje pva  .ako postoje greske na kalupu lako se isprave brusenjem i poliranjem.

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #193
Kristijan. super ti ide, trebao si me nazvati da ti pomognem oko kasiranja kalupa bio bi brze gotov.moj savjet,koristi i dalje pva  .ako postoje greske na kalupu lako se isprave brusenjem i poliranjem.

mirt _ nema naknadnog brusenja i poliranja ili iz PRVE inace LUK i VODA !
samo Americki Vosak moze da da povrsinu kojoj niti sa jednim drugim odvajacem ne mozes NITI blizu,


nisde - pisat cu sutra Ebalti pa cu ti javiti,


Kristijan - velika je steta trositi za Kalup Karbon !

pozdrav svima,Iv

Odg: Cyclonebird Interceptor

Reply #194
Neznam zasto se uopce toliko uzrujavate zbog PVA.  :)
Ako se nanese ispravno i radi tamo gdje nema prasine i sl., kasnije nema sanse da se uopce skuzi da je ikada i bio koristen ..
Na pozitivima za kalup htio sam dobiti ostre bridove, koje nije moguce nikako bez ponovnog brusenja-poliranja zavrsnog laka,
jer nakon spricanja su svi bridovi uvijek malo zaobljeni, odnosno sa njih se lagano povuce boja.
A kada se jednom lak pobrusi postane i malo porozniji, to vrijedi i za nitro lak, a jos k tome ako dodate i ostre bridove,
nisam bas siguran da bi itko sve htio riskirati bez PVA.
Cak je i I van rekao: '' u principu se uzima PVA  OBAVEZNO u slucaju da je MODEL - KALUP lakiran nekim drugim Lakom a ne NITRO LAKOM ''.  :)
Kako Mirt kaze, moguce je kasnije lagano prebrusiti i ispolirati kalup, medutim treba ipak ici na to da sve ispadne iz prve i uopce ne razmisljati o toj opciji.